Strona główna / Bilet okresowy w telefonie
Bilet okresowy w telefonie

Imienne bilety okresowe, normalne i ulgowe można nabyć przez internet na stronie www.zbiletem.pl, bez konieczności rejestracji i bez żadnych formalności. Aby kupić bilet wystarczy wejść na stronę internetową, wybrać właściwy bilet i zapłacić przelewem lub kartą. Bilet wybieramy przy pomocy filtrów, określając okres biletu, np. miesięczny, typ biletu, np. ulgowy oraz pozostałe parametry biletu i dane pasażera.
 
Następnie pobieramy darmową aplikację na swój smartfon z właściwego sklepu i logujemy się do niej wpisując numer telefonu podany podczas zakupu biletu. Bilet jest widoczny w aplikacji natychmiast po zakupie. Darmowa aplikacja dostępna jest na smartfony obsługiwane przez system Android, iPhone oraz Windows Phone i Mobile. Usługa jest dostępna we wszystkich sieciach komórkowych, niezależnie od operatora, zarówno dla umów abonenckich jak i w telefonach na kartę.
 
Podczas kontroli wystarczy pokazać kontrolerowi bilet na ekranie smartfona. Nie trzeba się też obawiać jeśli rozładuje nam się bateria w telefonie ponieważ kontrolerzy mogą sprawdzić czy mamy ważny bilet również w takim przypadku (na podstawie dokumentu tożsamości z numerem PESEL).
 
Przejazd z biletem okresowym w smartfonie nie wymaga rejestracji w autobusie. Nie trzeba przykładać go do czytnika po wejściu do autobusu. Należy tylko mieć przy sobie smartfon „zbiletem”, nie potrzebujemy też stałego dostępu do internetu, wystarczy raz pobrać bilet i możemy swobodnie podróżować.
 
Możemy kupować bilety zarówno dla siebie jak i innych osób, na przykład dla dziecka, które będąc w szkole bez gotówki może pobrać swój bilet. Płatności realizowane są na bezpiecznych stronach operatora płatności PayU.
 
Wszystkie informacje na temat usługi dostępne są na stronie internetowej www.zbiletem.pl


Najczęstsze pytania i odpowiedzi – zbiletem.pl

 

Jak zacząć korzystać z biletu w aplikacji zbiletem?

Po zakupie biletu wystarczy pobrać darmową aplikację zbiletem ze sklepu z aplikacjami (Google Play, AppStore lub Windows Marketplace) i wpisać w niej numer telefonu. Numer telefonu na karcie sim musi być zgodny z numerem podanym podczas zakupu na stronie zbiletem.pl.

 

Czy aplikacja będzie działać na moim smartfonie?

Aplikacja będzie działać na smartfonach:

- Android, wersja systemu 4.0.3 i nowsze

- iPhone, wersja systemu iOS 7.0 lub wyższy

- Windows: z systemem Windows 10 Mobile oraz Windows Phone 8.1

W ustawieniach swojego smartfonu znajdziesz informacje o wersji systemu operacyjnego zainstalowanego na Twoim urządzeniu.

 

Czy mogę kupić bilet dla innej osoby?

Tak. Wystarczy podczas zakupu podać dane osoby która będzie korzystać z biletu (imię i nazwisko, nr telefonu i numer pesel).

 

Podano niepoprawny numer telefonu lub imię i nazwisko pasażera podczas zakupu.

Jeśli podczas zakupu podano niepoprawny numer telefonu lub imię i nazwisko, wystarczy napisać do nas na kontakt@zbiletem.pl podając nazwę miasta w którym korzystasz z biletu, imię i nazwisko pasażera podane podczas zakupu oraz poprawne dane (imię i nazwisko / nr telefonu). Po zmianie danych otrzymasz od nas e-mail z informacją.

 

Jak wygląda kontrola biletu?

Podczas kontroli wystarczy pokazać kontrolerom bilet na ekranie smartfonu. Jeśli korzystasz z biletu ulgowego musisz okazać też dokument potwierdzający uprawnienia do ulgi. Jeśli rozładowała Ci się bateria Twój bilet będzie mógł być zweryfikowany na podstawie dokumentu tożsamości z numerem pesel.

 

Czy muszę mieć stały dostęp do internetu aby korzystać z biletu w aplikacji zbiletem?

Nie. Musisz mieć dostęp do sieci aby pobrać w aplikacji kupiony wcześniej bilet. Kiedy bilet jest już widoczny w aplikacji, możesz okazać go do kontroli bez połączenia z internetem.

 

Zmiana smartfonu. Czy nadal mogę korzystać z biletu?

Tak. Wystarczy pobrać aplikację zbiletem na nowy smartfon, i zalogować się do niej ponownie. Konieczne będzie wysłanie SMSa weryfikującego.

 

E-mail z potwierdzeniem zakupu nie dotarł.

Jeśli w Twojej skrzynce odbiorczej po zakupie widać e-mail od operatora płatności z informacją o jej statusie a nie widać maila z potwierdzeniem zakupu od nas, sprawdź w folderze spam lub w innych folderach poczty. Jeśli nadal nie widzisz maila od nas, prosimy napisz do nas na adres kontakt@zbiletem.pl podając miasto w którym korzystasz z biletu oraz imię i nazwisko podróżnego.
ZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapisz
powrót do góry