Strona główna / Bilet przez komórke
Bilet jednorazowy przez komórkę



Za pośrednictwem systemu moBILET możliwy jest zakup przez telefon komórkowy biletów jednorazowych (normalnych i ulgowych) i  specjalnych ( weekendowych i rodzinnych).

1.  Jak zostać użytkownikiem moBILET i korzystać z usługi – krok po kroku.
 
        Pobierz darmową aplikację moBILET za pomocą SMS:
    • wyślij SMS-a o treści: „MOBILET” pod numer 7055 (0,50 zł + VAT)
    • odbierz SMS-a z linkiem do pobrania aplikacji
    • przejdź do adresu podanego w SMS-ie
    • pobierz i zainstaluj aplikację

Pobierz aplikacje bezposrednio na smartfona:
Możesz aktywować konto z poziomu aplikacji, bez wysyłania SMS ani rejestracji przez www. Pobierz aplikację na iPhone, telefon z systemem Android lub Windows Phone i skorzystaj z modułu aktywacji.

Pobierz aplikacje ze strony www.mobilet.pl
Każdy nowy użytkownik otrzymuje na stracie 3 zł - pod warunkiem dokonania rejestracji przez SMS-a. Wykorzystana kwota zostanie potrącona przy pierwszym zasileniu konta moBILET



2. Zasil swoje Konto moBILET

Zasilenie ekspresowe jest realizowane za pośrednictwem serwisu PayU.pl oraz Przelewy24.pl i jest dostępne bezpośrednio w Portalu Użytkownika, jak i na stronie głównej moBILET.pl. Korzystając z tej formy zasilenia, wpłacone środki dostępne są praktycznie natychmiast.

Zasilenie standardowe, to przelew na przydzielony indywidualny rachunek rozliczeniowy. Zarówno numer rachunku, jak i dane do przelewu są widoczne w Portalu Użytkownika – zakładka „Zasilenie konta”.
 
moBILET nie pobiera żadnych opłat za zasilenie konta.

3.  Kasowanie biletów

W czytelnym graficznym menu należy wybrać z listy żądany rodzaj biletu i potwierdzić chęć jego skasowania.




Regulamin Systemu moBILET - link
Podręcznik użytownika - link

Dodatkowe informacje

www.mobilet.pl

Infolinia moBILET, porozmawiaj z konsultantem - tel: 801 805 900 lub 61 66 70 999

(pon. – pt. 8:00 -17:00) albo email - pomoc@mobilet.pl

Zapisz
powrót do góry